Perfect voor dik haar
"Perfect voor mijn dikke haar!! Voelt behoorlijk stevig en duurzaam aan. Het gebogen uiteinde is een leuk extraatje; ik hang hem graag aan mijn handdoekenrek."
Goed voor Golven, Krullen & Rollen
Helpt bij Ontwarren
verdienen punten voor dit product.

Algehele beoordeling: 5,0 / 5 op basis van 9 beoordelingen.
Beoordelingsonderwerpen: [haar, service, kam, bonus, ontklitter].
"Perfect voor mijn dikke haar!! Voelt behoorlijk stevig en duurzaam aan. Het gebogen uiteinde is een leuk extraatje; ik hang hem graag aan mijn handdoekenrek."
"Niet zomaar een gewone kam… maar ook perfect voor mijn hoofdhuid"
"Geweldig product, het werkt zo goed op mijn dikke haar."
"Een grove kam is onmisbaar voor ons krullenkoppen, en deze is zoooo comfortabel en makkelijk in gebruik! Ik ben dol op de kleur en hoe het materiaal aanvoelt; hij ontklit mijn krullen echt fantastisch."
"Mooie brede tanden. Ligt lekker in de hand. Het leukste is het haakje voor onder de douche!"
"Deze kam doet precies wat hij moet doen: hij ontklit zowel nat als droog haar op milde wijze. Hij is ideaal om rechtop in mijn douche te hangen en is gemaakt van mooi materiaal. Ik heb hem een keer gebruikt om mijn haar te stylen, maar de plukjes werden naar mijn smaak iets te klein."
"Ik heb krullend haar van het type 3A/B en een grove kam is onmisbaar om mijn haar te ontklitten. Deze kam is geweldig, want hij veroorzaakt geen statische elektriciteit in mijn haar, waardoor er minder haarbreuk ontstaat. Door de ruimte tussen de tanden en het materiaal van de kam trekt de kam niet zo hard aan mijn haar en glijdt hij heerlijk door mijn lokken. Ik vind de kleur van de kam prachtig en dankzij het gebogen handvat heb ik de kam beter in de hand wanneer ik mijn haar in en buiten de douche ontklit. Ik ben erg blij met mijn aankoop en kijk er zelfs naar uit om mijn haar te ontklitten dankzij deze kam!"
"Boucleme is heel goed voor mijn haar, ruikt heerlijk en doet precies wat het moet doen. Ook een snelle levering vanuit het Verenigd Koninkrijk naar Nederland, daar ben ik dol op."
"De beste kam die ik ooit heb gekocht"